Stel nu jouw vraag

MOBI POINTS

my24/7 biedt ondersteuning aan in het Nederlands. Begeleiders spreken ook Engels en/of Frans. Een aantal begeleiders spreekt ook Duits, Arabisch en/of Turks. We doen altijd ons best om jou zo goed mogelijk te ondersteunen.

Mobilant biedt ondersteuning aan in het Nederlands. Begeleiders spreken ook Engels en/of Frans. Een aantal begeleiders spreekt ook Duits, Arabisch en/of Turks. We doen altijd ons best om jou zo goed mogelijk te ondersteunen.

Prijslijst en vragen

Onderaan elke pagina van onze website vind je een link naar de volledige prijslijst van Mobilant. Heb je vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Flexibele diensten

Bij Mobilant koopt je alleen de diensten in die je nodig hebt. We verwachten niet dat je jouw volledige budget bij ons besteedt.

Kostenoverzicht

Als klant kan jij elke uitgave nauwkeurig volgen in punten of euro’s via Mijn Mobilant.

Bij een MOBI POINT kan je terecht voor ondersteuning en diensten om je dagelijks leven te vergemakkelijken.
Je kan bij ons terecht met gelijk welke vraag!

Onze support omvat:

  • Administratieve ondersteuning: Hulp bij het begrijpen van brieven, budgetbeheer en het opstellen van afbetalingsplannen met schuldeisers.
    Onze begeleiders kunnen samen met jou diverse administratieve taken uitvoeren, zoals:
    – Lezen en begrijpen van brieven
    – Opstellen van e-mails
    – Betalen van facturen
    – Ondersteuning bij online bankieren
    – Telefonisch contact opnemen met andere diensten
    – Samen hulpmiddelen aanvragen
    Let op: Het kan zijn dat we je doorverwijzen naar meer gespecialiseerde diensten zoals OCMW en CAW.
    Houd er rekening mee dat een begeleider niet bevoegd is om jouw geld te beheren.
  • Psychosociale ondersteuning: Voor persoonlijke en sociale ondersteuning.
  • Afspraken maken: Wij helpen je met het maken van afspraken bij andere diensten.
  • Doorverwijzingen: Wij verwijzen je door naar de juiste instanties voor verdere hulp.
  • Rechtenonderzoek: Samen onderzoeken we welke rechten je hebt en hoe je deze kunt benutten.
  • Netwerkuitbreiding: Wij helpen je bij het uitbreiden van je persoonlijke netwerk.
  • Werk en dagbesteding: Ondersteuning bij het zoeken naar werk of dagbesteding.
  • Huisvesting: Ondersteuning bij het zoeken naar een woning en het regelen van je verhuizing (let op: wij zijn geen verhuisbedrijf, immo- of sociaal verhuurkantoor)
  • Thuisondersteuning: Assistentie bij het regelen van thuisondersteuning, zoals het installeren van poetshulp.

In jouw dossier van het VAPH kan je alle info terugvinden over jouw budget of RTH punten op jaarbasis. Enkel jij kan in je dossier kijken. Geen enkele andere dienst of persoon heeft hier toegang toe.

Nee. Begeleiders geven zo goed mogelijk advies met de bedoeling jou te ondersteunen. Alleen jij hebt de regie over je leven in handen. Jij bepaalt zelf wat je doet en bent hier ook zelf verantwoordelijk voor.

De eerste stap is dat je klant wordt bij Mobilant. Dit kan je aanvragen via deze website. Iemand van onze klantendienst zal dan contact met je opnemen.

Zodra je klant bent, krijg je toegang tot MIJN MOBILANT en kan je zelf je afspraken regelen. Je kan ook mailen of bellen.

We vragen je om een afspraak ten minste 48 uur van tevoren te annuleren, anders moeten we de afspraak aanrekenen.

Je kunt de afspraak annuleren:

  • via MIJN MOBILANT
  • door te bellen naar de begeleider waarmee je een afspraak hebt op het MOBI POINT
    (de contactgegevens vind je op deze website)
  • door te bellen naar de klantendienst
  • door een mail te sturen naar klantendienst@mobilant.be

my24/7

Het kan soms voorkomen dat alle begeleiders in gesprek zijn. In dat geval bellen wij jou zo snel mogelijk terug. Laat de boodschap via het bandje wel tot het einde lopen, dan krijgen wij een melding om je terug te bellen.

my24/7 biedt ondersteuning aan in het Nederlands. Begeleiders spreken ook Engels en/of Frans. Een aantal begeleiders spreekt ook Duits, Arabisch en/of Turks. We doen altijd ons best om jou zo goed mogelijk te ondersteunen.

Mobilant biedt ondersteuning aan in het Nederlands. Begeleiders spreken ook Engels en/of Frans. Een aantal begeleiders spreekt ook Duits, Arabisch en/of Turks. We doen altijd ons best om jou zo goed mogelijk te ondersteunen.

my24/7 kan je enkel gebruiken door een abonnement te nemen voor een heel jaar.

De kost van een abonnement is afhankelijk van het systeem waarmee jij dit inkoopt.

  • Via Rechtstreeks Toegankelijke Hulp zet je 1,50 punten in voor onbeperkt gebruik een heel jaar door.
    Omdat my24/7 een pilootproject is, krijgen RTH-klanten 4 extra punten bovenop de 8 punten per jaar. Een abonnement kost 1,50 punten, dus er blijven zelfs nog extra punten over. Er zijn dus geen kosten aan het abonnement.
  • Via Persoons Volgend Budget Voucher zet je 1 punt in voor voor onbeperkt gebruik een heel jaar door.
  • Via Persoons Volgend Budget Cash betaal je 1038,83 € voor een heel jaar.
  • Via Eigen Middelen betaal je 1038,83 € voor onbeperkt gebruik een heel jaar door.

Voor telefonische ondersteuning geldt het reguliere telefoontarief van je provider.

Prijslijst en Vragen

Onderaan elke pagina van onze website vind je een link naar de volledige prijslijst van Mobilant. Heb je vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Flexibele Diensten

Bij Mobilant koopt je alleen de diensten die je nodig hebt. We verwachten niet dat je jouw volledige budget bij ons besteedt.

Kostenoverzicht

Als klant kunt jij elke uitgave nauwkeurig volgen in punten of euro’s via MIJN MOBILANT.

 

 

In jouw dossier van het VAPH kan je alle info terugvinden over jouw budget of RTH punten op jaarbasis. Enkel jij kan in je dossier kijken. Geen enkele andere dienst of persoon heeft hier toegang toe.

Het is niet de bedoeling dat je anoniem naar ons belt. Om je goed te kunnen helpen en de nodige opvolging te garanderen, houden wij een dossier bij. Dit vereist dat we jouw gegevens correct en volledig hebben.

We komen nooit op locatie. Alles gebeurt op afstand, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat we ineens voor je deur staan. Heb je vragen of heb je iets nodig, dan regelen we dat gewoon via de telefoon, beeldbellen of chat!

Nee, afspraken op ons kantoor zijn bij my24/7 niet mogelijk. Wij werken volledig op afstand en helpen je graag via de telefoon, beeldbellen of chat. Op deze manier kunnen we je snel en efficiënt van dienst zijn, waar je ook bent. Voor fysieke afspraken is er de mogelijkheid om een afspraak te maken op één van onze MOBI POINTS.

Wij geven er de voorkeur aan dat mensen ons (beeld)bellen of chatten op momenten dat het nodig is. We begrijpen wel dat sommige klanten het lastig vinden om zelf te bellen. Voor hen maken we graag vaste afspraken om het gemakkelijker te maken. we bekijken graag samen wat nodig is om je comfortabeler te maken met zelf bellen.

Heb je een specifieke vraag over een vaste afspraak? Je mag jouw voorstel doen en we bekijken dan samen wat mogelijk is.

MOBI ACADEMIE

my24/7 biedt ondersteuning aan in het Nederlands. Begeleiders spreken ook Engels en/of Frans. Een aantal begeleiders spreekt ook Duits, Arabisch en/of Turks. We doen altijd ons best om jou zo goed mogelijk te ondersteunen.

Mobilant biedt ondersteuning aan in het Nederlands. Begeleiders spreken ook Engels en/of Frans. Een aantal begeleiders spreekt ook Duits, Arabisch en/of Turks. We doen altijd ons best om jou zo goed mogelijk te ondersteunen.

– Kom op tijd! Zorg dat je op tijd aanwezig bent, zodat de groep niet hoeft te wachten.
– Draag altijd gepaste, propere kledij naargelang het weer en doe makkelijke schoenen aan.
– Hygiëne is belangrijk in de omgang met andere mensen. Zorg dat je steeds proper voor de dag komt.
– Respect is belangrijk in de omgang met andere mensen. Zorg dat je steeds respectvol met anderen omgaat.
– Betaal op tijd en geef het aan als je betaalt via bewindvoering.
Schrijf steeds het juiste bedrag met de juiste vermelding over op Mobilant VZW BE67 7370 6970 8687. Je inschrijving is pas definitief na betaling.
– Vergeet zeker geen extra geld om iets te kunnen drinken of eten op een uitstap.

Schrijf je je in voor een activiteit of workshop van MOBI ACADEMIE?
Vergeet dit dan zeker niet door te geven via mobiacademie@mobilant.be:

  • Ik verklaar dat ik zelf op de locatie of verzamelplaats (vermeld bij de info van de activiteit) geraak
  • Ik kom met de Minder Mobielen Centrale (MMC): ja/nee
  • Ik heb een hulpmiddel (rolstoel, rollator …): ja/nee
  • Ik betaal via mijn bewindvoerder: ja/nee

Prijslijst en vragen

Onderaan elke pagina van onze website vind je een link naar de volledige prijslijst van Mobilant. Heb je vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Flexibele diensten

Bij Mobilant koopt je alleen de diensten in die je nodig hebt. We verwachten niet dat je jouw volledige budget bij ons besteedt.

Kostenoverzicht

Als klant kan jij elke uitgave nauwkeurig volgen in punten of euro’s via Mijn Mobilant.

Prijslijst en vragen

Onderaan elke pagina van onze website vind je een link naar de volledige prijslijst van Mobilant. Heb je vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Flexibele diensten

Bij Mobilant koopt je alleen de diensten die jij nodig hebt. We verwachten niet dat je jouw volledige budget bij ons besteedt.

Kostenoverzicht

Als klant kunt jij elke uitgave nauwkeurig volgen in punten of euro’s via MIJN MOBILANT.

Bij sommige uitstappen of workshops wordt een bijdrage gevraagd. Dit staat heel duidelijk vermeld.

 

Een workshop is een bijeenkomst waar mensen samen leren en vaardigheden verbeteren.
In een kleine groep discussieer je en werk je samen, onder leiding van een begeleider of expert.

MOBI PARTNERS

my24/7 biedt ondersteuning aan in het Nederlands. Begeleiders spreken ook Engels en/of Frans. Een aantal begeleiders spreekt ook Duits, Arabisch en/of Turks. We doen altijd ons best om jou zo goed mogelijk te ondersteunen.

Mobilant biedt ondersteuning aan in het Nederlands. Begeleiders spreken ook Engels en/of Frans. Een aantal begeleiders spreekt ook Duits, Arabisch en/of Turks. We doen altijd ons best om jou zo goed mogelijk te ondersteunen.

Prijslijst en vragen

Onderaan elke pagina van onze website vind je een link naar de volledige prijslijst van Mobilant. Heb je vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Flexibele diensten

Bij Mobilant koopt je alleen de diensten in die je nodig hebt. We verwachten niet dat je jouw volledige budget bij ons besteedt.

Kostenoverzicht

Als klant kan jij elke uitgave nauwkeurig volgen in punten of euro’s via Mijn Mobilant.

In jouw dossier van het VAPH kan je alle info terugvinden over jouw budget of RTH punten op jaarbasis. Enkel jij kan in je dossier kijken. Geen enkele andere dienst of persoon heeft hier toegang toe.

Nee. Begeleid werk is een vorm van werken waarbij mensen met een beperking ondersteuning krijgen om onbezoldigd te werken en zo deel te nemen aan de samenleving.

Vrijwilligerswerk is de variant hiervan voor mensen zonder beperking die ook onbezoldigd iets willen bijdragen aan de samenleving.

Er staat geen limiet op het aantal dagen per week dat je begeleid mag werken. Je kan dus 7 dagen op 7 werken als jij en de werkgever dat zo overeenkomen. Dat kan gaan van 2u per week tot een voltijdse werkweek. Met je budget/RTH betaal je enkel wanneer de jobcoach ter plekke aanwezig is of wanneer je een gesprek/coaching hebt.

MOBI AAN HUIS

my24/7 biedt ondersteuning aan in het Nederlands. Begeleiders spreken ook Engels en/of Frans. Een aantal begeleiders spreekt ook Duits, Arabisch en/of Turks. We doen altijd ons best om jou zo goed mogelijk te ondersteunen.

Mobilant biedt ondersteuning aan in het Nederlands. Begeleiders spreken ook Engels en/of Frans. Een aantal begeleiders spreekt ook Duits, Arabisch en/of Turks. We doen altijd ons best om jou zo goed mogelijk te ondersteunen.

Prijslijst en vragen

Onderaan elke pagina van onze website vind je een link naar de volledige prijslijst van Mobilant. Heb je vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Flexibele diensten

Bij Mobilant koopt je alleen de diensten in die je nodig hebt. We verwachten niet dat je jouw volledige budget bij ons besteedt.

Kostenoverzicht

Als klant kan jij elke uitgave nauwkeurig volgen in punten of euro’s via Mijn Mobilant.

Bij MOBI AAN HUIS kun je terecht voor een breed scala aan ondersteuning en diensten om je dagelijkse leven te vergemakkelijken.
Je kan bij de begeleiders van MOBI AAN HUIS terecht met gelijk welke vraag!

Onze support omvat:

  • Administratieve ondersteuning:  Hulp bij het begrijpen van brieven, budgetbeheer en het opstellen van afbetalingsplannen met schuldeisers. Onze begeleiders kunnen samen met jou diverse administratieve taken uitvoeren, zoals:
    – Lezen en begrijpen van brieven
    – Opstellen van e-mails
    – Betalen van facturen
    – Ondersteuning bij online bankieren
    – Telefonisch contact opnemen met andere diensten
    – Samen hulpmiddelen aanvragen
    Let op: het kan zijn dat we je doorverwijzen naar meer gespecialiseerde diensten zoals OCMW en CAW. Houd er rekening mee dat een begeleider niet bevoegd is om jouw geld te beheren.
  • Psychosociale ondersteuning: Voor persoonlijke en sociale ondersteuning.
  • Afspraken maken: Wij helpen je met het maken van afspraken bij andere diensten.
  • Meegaan naar een afspraak: We gaan met je mee om je te ondersteunen (bijvoorbeeld een afspraak bij het FOD)
  • Doorverwijzingen: Wij verwijzen je door naar de juiste instanties voor verdere hulp.
  • Rechtenonderzoek: Samen onderzoeken we welke rechten je hebt en hoe je deze kunt benutten.
  • Netwerkuitbreiding: Wij helpen je bij het uitbreiden van je persoonlijke netwerk.
  • Werk en dagbesteding: Ondersteuning bij het zoeken naar werk of dagbesteding.
  • Huisvesting: Hulp bij het zoeken naar een woning en het regelen van je verhuizing (let op: wij zijn geen verhuisbedrijf).
  • Thuisondersteuning: Assistentie bij het regelen van thuisondersteuning, zoals het installeren van poetshulp.

In jouw dossier van het VAPH kan je alle info terugvinden over jouw budget of RTH punten op jaarbasis. Enkel jij kan in je dossier kijken. Geen enkele andere dienst of persoon heeft hier toegang toe.

Nee. Begeleiders geven zo goed mogelijk advies met de bedoeling jou te ondersteunen. Alleen jij hebt de regie over je leven in handen. Jij bepaalt zelf wat je doet en bent hier ook zelf verantwoordelijk voor.

MOBI DOVEN

Prijslijst en vragen

Onderaan elke pagina van onze website vind je een link naar de volledige prijslijst van Mobilant. Heb je vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Flexibele diensten

Bij Mobilant koopt je alleen de diensten in die je nodig hebt. We verwachten niet dat je jouw volledige budget bij ons besteedt.

Kostenoverzicht

Als klant kan jij elke uitgave nauwkeurig volgen in punten of euro’s via Mijn Mobilant.

Nee. Begeleiders geven zo goed mogelijk advies met de bedoeling jou te ondersteunen. Alleen jij hebt de regie over je leven in handen. Jij bepaalt zelf wat je doet en bent hier ook zelf verantwoordelijk voor.