Stel nu jouw vraag

Mobilant vzw
Hoofdzetel:
Plantin en Moretuslei 155
2140 Antwerpen

 

+32 3 458 42 50
info@mobilant.be
klantendienst@mobilant.be

Hoe neem je contact op met Mobilant?

Via de website
De snelste manier om contact op te nemen met Mobilant is via deze website. Stel je vraag of meld je aan als klant, en wij bellen of mailen je snel terug. Hulpverleners kunnen ook via de website doorverwijzen.

Via mail
Heb je een algemene vraag? Stuur een mail naar info@mobilant.be. Voor klantgerichte vragen kun je terecht bij klantendienst@mobilant.be.

Via de telefoon
Je kunt ons natuurlijk ook bellen. Onze klantendienst is telefonisch bereikbaar op volgende momenten:

  • Dinsdag: 09:00u tot 13:00u
  • Donderdag: 13:00u tot 17:00u

Let op: Het is niet mogelijk om een bericht in te spreken op het antwoordapparaat.

Ben je een klant van Mobilant?
Neem dan contact op:

Via de begeleiders
Bel, sms of mail de begeleiders die betrokken zijn bij jouw ondersteuning. Hun contactgegevens vind je op de website van Mobilant. Houd er rekening mee dat onze begeleiders veel klanten ondersteunen, dus het kan zijn dat je even moet wachten op een reactie.

Via MIJN MOBILANT
Elke klant van Mobilant heeft toegang tot MIJN MOBILANT. Hier kan jij je eigen dossier inzien, afspraken maken of annuleren, en meer.

Via de telefoon
Onze klantendienst is telefonisch bereikbaar op de volgende momenten:

  • Dinsdag: 09:00u tot 13:00u
  • Donderdag: 13:00u tot 17:00u

Let op: Het is niet mogelijk om een bericht in te spreken op het antwoordapparaat.

Stel nu jouw vraag!