Stel nu jouw vraag

Altijd en overal ondersteuning

my24/7 my247 full 4 01 ondersteuning in je broekzak !

Altijd en overal ondersteuning

my24/7 my247 full 4 01 ondersteuning in je broekzak !

Beeldbellen, telefoneren of chatten en dit 24/7 !
Onze experts zijn er altijd voor jou. Jij kiest wanneer of waar je gebruik wil maken van de my24/7 support.
Neem snel een abonnement !

smartphone vakantie

Wil je wat meer weten?

Bij my24/7 krijg je effectief 24/7 altijd een begeleider aan de lijn of op het scherm. Wij staan je bij met raad en daad!

my24/7 kan je enkel gebruiken door een abonnement te nemen voor een heel jaar.

De kost van een abonnement is afhankelijk van het systeem waarmee jij dit inkoopt.

  • Via Rechtstreeks Toegankelijke Hulp zet je 1,50 punten in voor onbeperkt gebruik een heel jaar door.
    Omdat my24/7 een pilootproject is, krijgen RTH-klanten 4 extra punten bovenop de 8 punten per jaar. Een abonnement kost 1,50 punten, dus er blijven zelfs nog extra punten over. Er zijn dus geen kosten aan het abonnement.
  • Via Persoons Volgend Budget Voucher zet je 1 punt in voor voor onbeperkt gebruik een heel jaar door.
  • Via Persoons Volgend Budget Cash betaal je 1038,83 € voor een heel jaar.
  • Via Eigen Middelen betaal je 1038,83 € voor onbeperkt gebruik een heel jaar door.

Voor telefonische ondersteuning geldt het reguliere telefoontarief van je provider.

Prijslijst en Vragen

Onderaan elke pagina van onze website vind je een link naar de volledige prijslijst van Mobilant. Heb je vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Flexibele Diensten

Bij Mobilant koopt je alleen de diensten die je nodig hebt. We verwachten niet dat je jouw volledige budget bij ons besteedt.

Kostenoverzicht

Als klant kunt jij elke uitgave nauwkeurig volgen in punten of euro’s via MIJN MOBILANT.

 

 

Wij geven er de voorkeur aan dat mensen ons (beeld)bellen of chatten op momenten dat het nodig is. We begrijpen wel dat sommige klanten het lastig vinden om zelf te bellen. Voor hen maken we graag vaste afspraken om het gemakkelijker te maken. we bekijken graag samen wat nodig is om je comfortabeler te maken met zelf bellen.

Heb je een specifieke vraag over een vaste afspraak? Je mag jouw voorstel doen en we bekijken dan samen wat mogelijk is.

Nee, afspraken op ons kantoor zijn bij my24/7 niet mogelijk. Wij werken volledig op afstand en helpen je graag via de telefoon, beeldbellen of chat. Op deze manier kunnen we je snel en efficiënt van dienst zijn, waar je ook bent. Voor fysieke afspraken is er de mogelijkheid om een afspraak te maken op één van onze MOBI POINTS.

We komen nooit op locatie. Alles gebeurt op afstand, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat we ineens voor je deur staan. Heb je vragen of heb je iets nodig, dan regelen we dat gewoon via de telefoon, beeldbellen of chat!

Het is niet de bedoeling dat je anoniem naar ons belt. Om je goed te kunnen helpen en de nodige opvolging te garanderen, houden wij een dossier bij. Dit vereist dat we jouw gegevens correct en volledig hebben.

my24/7 biedt ondersteuning aan in het Nederlands. Begeleiders spreken ook Engels en/of Frans. Een aantal begeleiders spreekt ook Duits, Arabisch en/of Turks. We doen altijd ons best om jou zo goed mogelijk te ondersteunen.

Het kan soms voorkomen dat alle begeleiders in gesprek zijn. In dat geval bellen wij jou zo snel mogelijk terug. Laat de boodschap via het bandje wel tot het einde lopen, dan krijgen wij een melding om je terug te bellen.

foto quote

Echt fijn om mijn verhaal te kunnen doen aan iemand die vanop een afstand mee denkt.
Zo kom ik tot nieuwe inzichten en voel ik me minder alleen.

Annemie – my24/7 klant

Onze my24/7 begeleiders

VAPH 2024 September 018(Mobi24 7)

Mounir

logistiek medewerker

Ik wil klant worden van my24/7