Met welke vragen mag ik (beeld)bellen naar my24/7?
Je mag met ons contact opnemen voor welke hulpvraag dan ook! Samen kunnen we dan bekijken wat we op dat moment voor jou kunnen betekenen.
Bij my24/7 krijg je effectief 24/7 altijd een begeleider aan de lijn of op het scherm. Wij staan je bij met raad en daad!
Je mag met ons contact opnemen voor welke hulpvraag dan ook! Samen kunnen we dan bekijken wat we op dat moment voor jou kunnen betekenen.
my24/7 kan je enkel gebruiken door een abonnement te nemen voor een heel jaar.
De kost van een abonnement is afhankelijk van het systeem waarmee jij dit inkoopt.
Voor telefonische ondersteuning geldt het reguliere telefoontarief van je provider.
Prijslijst en Vragen
Onderaan elke pagina van onze website vind je een link naar de volledige prijslijst van Mobilant. Heb je vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Flexibele Diensten
Bij Mobilant koopt je alleen de diensten die je nodig hebt. We verwachten niet dat je jouw volledige budget bij ons besteedt.
Kostenoverzicht
Als klant kunt jij elke uitgave nauwkeurig volgen in punten of euro’s via MIJN MOBILANT.
Ja, je mag ’s nachts en op zon- en feestdagen gerust bellen, beeldbellen of chatten. We zijn een 24/7 dienst, dus we zijn altijd beschikbaar om je te helpen!
Jij mag (beeld)bellen zo vaak je wil. We hebben hier geen standaardregel voor.
We streven naar een duur van 20 minuten per gesprek zodat iedereen de kans krijgt om aan het woord te komen.
Wij geven er de voorkeur aan dat mensen ons (beeld)bellen of chatten op momenten dat het nodig is. We begrijpen wel dat sommige klanten het lastig vinden om zelf te bellen. Voor hen maken we graag vaste afspraken om het gemakkelijker te maken. we bekijken graag samen wat nodig is om je comfortabeler te maken met zelf bellen.
Heb je een specifieke vraag over een vaste afspraak? Je mag jouw voorstel doen en we bekijken dan samen wat mogelijk is.
Als dat voor jou makkelijker is mag dat zeker! Wij zullen dan een plek reserveren in onze agenda.
Als de verbinding plotseling wordt verbroken, proberen wij contact met je op te nemen. Als we je niet kunnen bereiken, laten we een voicemail achter zodat je weet dat we geprobeerd hebben je te bereiken.
Nee, dit gaat niet ten koste van je andere hulpverlening. Je kan gewoon gebruik blijven maken van alle andere hulpbronnen en diensten die je nodig hebt.
Jouw dossier is vertrouwelijk en kan alleen bekeken worden door medewerkers van Mobilant en jijzelf.
Van alles wat wij in je dossier schrijven ben jij op de hoogte. Je kan je eigen dossier altijd raadplegen via MIJN MOBILANT. Mobilant is 100% transparant. Wij doen niets achter je rug om.
Nee, afspraken op ons kantoor zijn bij my24/7 niet mogelijk. Wij werken volledig op afstand en helpen je graag via de telefoon, beeldbellen of chat. Op deze manier kunnen we je snel en efficiënt van dienst zijn, waar je ook bent. Voor fysieke afspraken is er de mogelijkheid om een afspraak te maken op één van onze MOBI POINTS.
We werken als een hecht team, waarbij elke hulpverlener klaar staat om je te helpen. De persoon die je gesprek aanneemt, zal je verder begeleiden.
We komen nooit op locatie. Alles gebeurt op afstand, dus je hoeft je geen zorgen te maken dat we ineens voor je deur staan. Heb je vragen of heb je iets nodig, dan regelen we dat gewoon via de telefoon, beeldbellen of chat!
Het is niet de bedoeling dat je anoniem naar ons belt. Om je goed te kunnen helpen en de nodige opvolging te garanderen, houden wij een dossier bij. Dit vereist dat we jouw gegevens correct en volledig hebben.
Als je in levensgevaar bent, bel dan alsjeblieft de hulpdiensten. Ze zijn er om je onmiddellijk te helpen in noodsituaties. my24/7 is GEEN noodpermanentie.
Als je technische problemen hebt, kan je ons altijd telefonisch bereiken. We kunnen dit dan samen overlopen en bekijken wat er precies aan de hand is.
my24/7 biedt ondersteuning aan in het Nederlands. Begeleiders spreken ook Engels en/of Frans. Een aantal begeleiders spreekt ook Duits, Arabisch en/of Turks. We doen altijd ons best om jou zo goed mogelijk te ondersteunen.
Beeldbellen via Wifi is helemaal gratis! De kosten van dataverbruik check je best bij jouw provider.
Het kan soms voorkomen dat alle begeleiders in gesprek zijn. In dat geval bellen wij jou zo snel mogelijk terug. Laat de boodschap via het bandje wel tot het einde lopen, dan krijgen wij een melding om je terug te bellen.
Het kan soms voorkomen dat alle begeleiders in gesprek zijn. In dat geval bellen we jou zo snel mogelijk terug.
begeleider my24/7
begeleider my24/7
begeleider my24/7
begeleider my24/7
begeleider my24/7
begeleider my24/7
manager my24/7
begeleider my24/7
begeleider my24/7
begeleider my24/7
begeleider my24/7
begeleider my24/7
begeleider my24/7
logistiek medewerker
begeleider my24/7
begeleider my24/7
begeleider my24/7
begeleider my24/7
begeleider my24/7
begeleider my24/7
begeleider my24/7
begeleider my24/7
begeleider my24/7
begeleider my24/7