Stel nu jouw vraag

Een MOBI POINT in jouw buurt

MOBI POINT Mobi points full jouw lokale contactpunt

Hier kan jij terecht met al je zorgvragen.

Meer info nodig?

 

Bij een MOBI POINT kan je terecht voor ondersteuning en diensten om je dagelijks leven te vergemakkelijken.
Je kan bij ons terecht met gelijk welke vraag!

Onze support omvat:

  • Administratieve ondersteuning: Hulp bij het begrijpen van brieven, budgetbeheer en het opstellen van afbetalingsplannen met schuldeisers.
    Onze begeleiders kunnen samen met jou diverse administratieve taken uitvoeren, zoals:
    – Lezen en begrijpen van brieven
    – Opstellen van e-mails
    – Betalen van facturen
    – Ondersteuning bij online bankieren
    – Telefonisch contact opnemen met andere diensten
    – Samen hulpmiddelen aanvragen
    Let op: Het kan zijn dat we je doorverwijzen naar meer gespecialiseerde diensten zoals OCMW en CAW.
    Houd er rekening mee dat een begeleider niet bevoegd is om jouw geld te beheren.
  • Psychosociale ondersteuning: Voor persoonlijke en sociale ondersteuning.
  • Afspraken maken: Wij helpen je met het maken van afspraken bij andere diensten.
  • Doorverwijzingen: Wij verwijzen je door naar de juiste instanties voor verdere hulp.
  • Rechtenonderzoek: Samen onderzoeken we welke rechten je hebt en hoe je deze kunt benutten.
  • Netwerkuitbreiding: Wij helpen je bij het uitbreiden van je persoonlijke netwerk.
  • Werk en dagbesteding: Ondersteuning bij het zoeken naar werk of dagbesteding.
  • Huisvesting: Ondersteuning bij het zoeken naar een woning en het regelen van je verhuizing (let op: wij zijn geen verhuisbedrijf, immo- of sociaal verhuurkantoor)
  • Thuisondersteuning: Assistentie bij het regelen van thuisondersteuning, zoals het installeren van poetshulp.

De eerste stap is dat je klant wordt bij Mobilant. Dit kan je aanvragen via deze website. Iemand van onze klantendienst zal dan contact met je opnemen.

Zodra je klant bent, krijg je toegang tot MIJN MOBILANT en kan je zelf je afspraken regelen. Je kan ook mailen of bellen.

We vragen je om een afspraak ten minste 48 uur van tevoren te annuleren, anders moeten we de afspraak aanrekenen.

Je kunt de afspraak annuleren:

  • via MIJN MOBILANT
  • door te bellen naar de begeleider waarmee je een afspraak hebt op het MOBI POINT
    (de contactgegevens vind je op deze website)
  • door te bellen naar de klantendienst
  • door een mail te sturen naar klantendienst@mobilant.be

Mobilant biedt ondersteuning aan in het Nederlands. Begeleiders spreken ook Engels en/of Frans. Een aantal begeleiders spreekt ook Duits, Arabisch en/of Turks. We doen altijd ons best om jou zo goed mogelijk te ondersteunen.

Prijslijst en vragen

Onderaan elke pagina van onze website vind je een link naar de volledige prijslijst van Mobilant. Heb je vragen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Flexibele diensten

Bij Mobilant koopt je alleen de diensten in die je nodig hebt. We verwachten niet dat je jouw volledige budget bij ons besteedt.

Kostenoverzicht

Als klant kan jij elke uitgave nauwkeurig volgen in punten of euro’s via Mijn Mobilant.

In jouw dossier van het VAPH kan je alle info terugvinden over jouw budget of RTH punten op jaarbasis. Enkel jij kan in je dossier kijken. Geen enkele andere dienst of persoon heeft hier toegang toe.

Nee. Begeleiders geven zo goed mogelijk advies met de bedoeling jou te ondersteunen. Alleen jij hebt de regie over je leven in handen. Jij bepaalt zelf wat je doet en bent hier ook zelf verantwoordelijk voor.

my24/7 biedt ondersteuning aan in het Nederlands. Begeleiders spreken ook Engels en/of Frans. Een aantal begeleiders spreekt ook Duits, Arabisch en/of Turks. We doen altijd ons best om jou zo goed mogelijk te ondersteunen.

Onze MOBI POINT begeleiders

Ik wil gebruik maken van een MOBI POINT